Het is zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Looye kwekers - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Looye kwekers - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Michiel Bontenbal

Blijf op de hoogte en volg Looye

27 September 2012 | Nederland, Schiphol

Nog een paar uurtjes en dan zitten we in het vliegtuig. We vertrekken vanavond richting Nairobi. Daar hopen we morgenochtend rond 6:30 aan te komen. daarna vliegen we rond 10:00 uur naar Kisumu.

Gisteren nog even gesproken met de mensen die ons op komen halen op het vliegveld en gelukkig verwachten ze ons en is alles geregeld!

We zijn met z'n allen erg benieuwd hoe we het deze keer gaan aantreffen. Ik weet zeker dat we weer een aantal verassingen tegen zullen komen en eigenlijk hoop ik daar ook een beetje op, dat maakt het juist zo vreselijk leuk.

We gaan proberen jullie elke dag op de hoogte te houden van onze avonturen, maar vooral hoe het gaat met onze collega tuinders in Kenia.

Post gerust commentaar of opmerkingen, wij vinden dat hartstikke leuk om te lezen.

---

27 września 2012 r.

Już czas!

Tekst: Michiel Bontenbal

Jeszcze kilka godzin i wsiądziemy do samolotu. Dziś wieczorem wyruszamy do Nairobi. Mamy nadzieję dotrzeć tam jutro rano około godziny 6:30, a potem, około godziny 10:00 polecimy dalej do Kisumu.

Wczoraj rozmawialiśmy jeszcze z osobami, które mają nas odebrać na lotnisku i na szczęście zostaliśmy zapewnieni, że wszystko jest załatwione!

Wszyscy jesteśmy bardzo ciekawi, jak będzie tym razem. Wiem na pewno, że znów czeka nas wiele niespodzianek, i w zasadzie trochę nawet na to liczę. Właśnie to sprawia, że jest to tak fajne.

Spróbujemy codziennie informować Was o naszych przygodach, ale przede wszystkim o tym, co słychać u naszych kolegów rolników z Kenii.

Czekamy na Wasze komentarze lub uwagi, bo bardzo przyjemnie się nam je czyta.

• 27 September 2012 - 11:56

Wim Van Herpen:

Goede reis en veel plezier.

• 27 September 2012 - 12:14

Willem Van Herpen:

Veel plezier daar en ik blijf et volgen.

• 27 September 2012 - 18:15

Gijs Vergeer:

Fijne vakantie en veel plezier.

• 27 September 2012 - 21:48

Jeske De Pijper:

Heel gaaf Sebas!!
    Heel veel plezier, zal zeker kijken hier..

• 27 September 2012 - 22:04

John En Marike:

Leuk om mee te kunnen kijken. Veel plezier

• 28 September 2012 - 11:45

Moederan:

probeer er een paar lekkere gezonde tomatenrecepten achter te laten!ook voor de vrouwen en kinderen daar.Fijne tijd!

• 28 September 2012 - 15:02

Noel Wijn:

veel succes daar!!!
    ben nu al benieuwd naar de veranderingen die er zijn en wat jullie weer allemaal gaan mee maken!!
    enne teddy hou je die mannen een beetje in de gaten???

• 29 September 2012 - 09:49

Nico:

Geniet er van enne ik denk dat het tijd wordt dat jullie eens een beetje doorvliegen naar Malawi.
    Groeten, Nico