Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Looye kwekers - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover! - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Looye kwekers - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover!

Door: Michiel Bontenbal

Blijf op de hoogte en volg Looye

18 November 2011 | Nederland, Maasdijk

Nog een paar dagen aftellen en dan gaan we weer naar Kenia!

We hebben er allemaal erg veel zin in, al is het ook wel weer een beetje spannend. Vincent Looije, Peter van Beusichem en Michiel Bontenbal zullen deze keer naar Bungoma in Kenia gaan.

Deze reis is het vervolg op onze vorige trip die we in maart van 2011 hebben gehad. Zoals jullie weten helpen we in het Westen van Kenia zo'n 200 boeren met het telen van tomaten. De vorige reis hebben we veel dingen met deze boeren besproken en we zijn nu natuurlijk erg benieuwd wat er is blijven hangen.

Aanstaande dinsdag stappen we op het vliegtuig en we hopen dan woensdagochtend in nairobi aan te komen. Daarna vliegen we door naar Kisumu en worden we daar opgepikt door de mensen van ACK-WRCCS.

Via deze weblog gaan we iedereen op de hoogte houden van onze belevenissen en hoe het met onze collega's in Kenia gaat.

Asante Sana!

---

Ju prawie wyjedamy!

Tekst: Michiel Bontenbal

Jeszcze tylko kilka dni i znów wyruszamy do Kenii!

Wszyscy nie moemy si ju doczeka, cho trzeba przyzna, e znów towarzyszy temu pewien niepokój. Tym razem do Bungoma w Kenii wybieraj si Vincent Looije, Peter van Beusichem i Michiel Bontenbal.

Podró ta jest kontynuacj naszego wczesniejszego wyjazdu, który mial miejsce w marcu 2011 roku. Jak zapewne wiecie, pomagamy okolo 200 rolnikom z zachodniej Kenii przy uprawie pomidorów. Podczas poprzedniej podróy omówilismy z nimi wiele rzeczy, a teraz jestesmy oczywiscie bardzo ciekawi, jak to wszystko wyglda.

W przyszly wtorek wchodzimy na poklad samolotu i mamy nadziej, e w srod rano bdziemy ju w Nairobi. Nastpnie lecimy do Kisumu, gdzie odbior nas ludzie z ACK-WRCCS.

Za posrednictwem tego webloga kady bdzie mógl na bieco sledzi nasze przygody i dowiedzie si, co slycha u kolegów w Kenii.

Asante Sana!

• 23 November 2011 - 13:12

Gerard & Conny:

Hoi, Vin, Peter en Michiel!We wensen jullie een fantastische tijd toe in Kenia!