Alles ingepakt, klaar om te vertrekken! - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Looye kwekers - WaarBenJij.nu Alles ingepakt, klaar om te vertrekken! - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van Looye kwekers - WaarBenJij.nu

Alles ingepakt, klaar om te vertrekken!

Door: Michiel Bontenbal

Blijf op de hoogte en volg Looye

18 September 2013 | Nederland, Maasdijk

Zo, alle spullen zijn ingepakt. Nog even langs de apotheek om Malerone te halen (pillen tegen Malaria, zijn we vorige keer spuugziek van geworden :)) en dan zijn we klaar om te vertrekken.

Vincent Looije is vanochtend al aangekomen op Schiphol en Michiel H. en ik zullen er rond 18:00 uur zijn. We vliegen om 21:00 uur en komen ergens de volgende dag aan op Nairobi.

Het is daar lekker warm, maar het regent er ook (net als hier nu). We hopen de komende dagen de mensen in Kenia weer wat verder te kunnen helpen.

We zullen proberen elke dag wat op ons weblog te zetten. Onze vertaler zal er elke dag een Engelse en Poolse versie bijzetten. We hopen dat veel mensen onze blog lezen en reacties vinden we erg leuk!!

----

All packed and ready to go!

Right, we have packed all our things. All that is left is a quick trip to the chemist’s for picking up Malerone (malaria pills; last time they made us terribly sick ) and we are ready to leave.

Vincent Looije arrived at Schiphol Airport from Spain this morning and Michiel H. and I will join him there around 18:00 hrs. Our flight leaves at 21:00 hrs and we will arrive in Nairobi sometime tomorrow.

The weather is lovely and warm over there but it is raining (just like it is over here). In the coming days, we are hoping to be able to help the people in Kenya a bit further along the way.

We will try and put some of our news on the weblog on a daily basis. Our translation office will add an English and a Polish version of this every day. We do hope that many people will read our blog and would love to get some feedback!!

-----

Wszystko spakowane i gotowe do wyjazdu!

Wszystkie rzeczy mamy już spakowane. Jeszcze tylko krótka wizyta w aptece po Malerone (tabletki przeciw malarii, po których ostatnio strasznie źle się czuliśmy ) i już będziemy gotowi do wyjazdu.

Vincent Looije przybył dziś rano na lotnisko Schiphol aż z Hiszpanii, a Michiel H. i ja będziemy tam około godziny 18:00. Wylot mamy o godzinie 21:00, a do Nairobi dolecimy jutro.

Teraz jest tam przyjemnie ciepło, ale trochę pada (tak jak teraz tutaj). Mamy nadzieję, że w nadchodzących dniach ponownie uda nam się pomóc rolnikom w Kenii.

Będziemy starać się codziennie zamieszczać wiadomości na tym blogu. Nasi tłumacze codziennie będą tłumaczyć je na język angielski i polski. Mamy nadzieję, że wiele osób będzie śledzić naszego bloga i oczywiście czekamy na Wasze reakcje!

• 18 September 2013 - 10:38

Sanne:

geode reis!

• 18 September 2013 - 10:41

Loes:

Tjonge, ga je alweer weg! Wat een toffe baan heb jij toch! Goede reis, doe voorzichtig!

• 18 September 2013 - 16:15

Willemijn:

Goede reis !!

• 18 September 2013 - 20:53

Marcel:

Goede reis.Succes met het goede doel

• 19 September 2013 - 14:05

Looye Kwekers:

Bedankt allemaal......en wij hebben een geweldige baan! Je mag altijd solliciteren :)

• 19 September 2013 - 20:50

Gerard&Conny :

Heel veel succes in Kenia!